2010. június 29., kedd

3.Fejezet - Rule Breaker

Nehézkesen feltápászkodtam az ágyról és elindultam a fürdő felé, hogy felfrissítsem magam munka előtt. Az izmaim fáradtan engedelmeskedtek nekem, útközben lekapkodtam magamról a ruháimat, és már be is csámborogtam a zuhany alá, hogy ott jéghideg vízzel ébresszem fel kábult testem minden egyes porcikáját.
Lemostam magamról a park poros és annak a kisfiúnak a mocskos nyomait. Gyorsan magamra kapkodtam a ruháimat, ami ma egy nagyon rövid farmersortból, egy enyhén dekoltált fehér topból és az elmaradhatatlan tornacsukámból állt. Táska vállra, kulcs a kézbe, és már indultam is az éjszakába.
Az utcákon haladva örömmel konstatáltam, hogy minden pasi az Én őrületesen formás lábaimat stíröli. Imádom a lábaimat mutogatni, de azt még jobban, ha mások megnézik. Megérte az a sok futás, nemcsak jó lábaim vannak, de olyan seggem, aminek egy férfi sem tud ellenállni. Elmosolyodtam magam, amint a formás domborulatom által megkaparintott prédáimra gondoltam.
Épp egy mondhatni helyes pár jött velem szemben az utcán, a lány alig észrevehetően végigmért, az arcán az undor és persze az irigység nyomai voltak leolvashatóak.
De a férfié egész más volt, az övéké mindig más, ugyanakkor ugyanolyan volt, mint a többié. Szenvtelenül legeltette rajtam a szemeit, szépen komótosan semmit el nem kapkodva vette górcső alá minden egyes porcikámat.
Utoljára hagyta a melleimet, végül – valószínűleg véletlenül – a szemeimbe nézett és megnyalta alsóajkát. A kis féreg a barátnője kezét markolgatva flörtöl velem, fejcsóválva felkacagtam az undorító lépésén. Azért, mert szívesen játszadozom a pasikkal, még nekem is vannak elveim, történetesen, hogy nem kezdek foglalt csókával.







Ezek sosem változnak meg. Még mindig hitetlenkedve fordultam be a sarkon, hogy utána pár lépéssel arrébb belökjem a kocsma nehéz ajtaját.
Meglepetten megtorpantam az őrült felfordulás előtt, ami a gyér lámpafényben fogadott odabent. Kíváncsian követtem figyelemmel a sürgő-forgó emberek hadát, akik betöltötték a White Crown picinyke falait. Elcsoszogtam a pultig, hogy ott szokásomhoz híven átmásszak a másik oldalára. A táskámat behajítottam az általam biztonságosnak vélt polcra, majd várakozóan a pultra könyököltem, és tovább néztem az embereket.
Össze-vissza tologatták az asztalokat, így kialakítva egy külön kis félreeső asztalocskát. Pár perc sem telt bele, mire Tony mellém csapódott.



- Szia, ma húzós esténk lesz bogárka – mondta, miközben egy rekesz sört tett le a lábamhoz.
- Szia Tony, mikor nem az?
- Hát, most még inkább az lesz!
- Minek köszönhetően?
- Bogárka nem érünk rá csacsogni! – mondta és már el is tűnt mellőlem.


Már jócskán az estében jártunk, a vendégek ugyanúgy szállingóztak, mint mindig. Nem értettem a dolgot, minden a megszokott volt, a szokásos törzsvendégek, a már csacsi részeg vendégek, akiknek a rendelésnél csak az ülés volt nehezebb, a kiskorúak, akik megpróbáltak besurranni a bárba és leinni magukat.
Értetlenkedő pillantást vetettem Tonyra, aki két sör csapolása közben mindentudóan bólogatott.
Egy vállrándítással elintéztem a dolgot, nem is tudtam volna tovább gondolkodni rajta, hiszen a vendégek nem tűrtek megállást, még a szokásos szünetemet sem tarthattam meg.
Fél11 felé hangos kattogásokat és őrült női sikongatásokat lehetett a kocsma előtt hallani. Egyszer csak kinyílt a bár ajtaja, de nem lehetett semmit látni a vakító fényvillogások közepette.
Szemeimmel Tonyt kerestem, aki már el is indult az ajtó felé. Két férfi és három nő lépett be, furcsának találtam, hogy mind a három a csaj csak az egyik fószert vette körül, míg a másik ott kullogott mögöttük.
Tony a külön elszeparált asztalhoz vezette őket, majd sietősen elindult a pulthoz, egyenesen a már igencsak türelmetlen vendégekhez. Pár perc múlva láttam, ahogy a kapós pasi megindul felém.
Egyenesen a szemembe nézett, miközben megeresztett egy pimasz féloldalas mosolyt. Különös bizsergés járta át testemet, a pillantásától éreztem, ahogy egy eddig nem tapasztalt melegség fészkeli belém magát. Soha nem éreztem hasonlót, elkaptam róla a tekintetem, mint egy szégyenlős kis fruska, és a kezemben lévő pohárral kezdtem foglalatoskodni-
Mi van velem? Biztos csak fáradt vagyok. Igen, biztos csak kimerültem a mai naptól, gyerünk Shona, szedd össze magad!



- Négy sört kérek Tony! – szólalt meg közvetlenül előttem egy rekedtes férfihang.




Ijedten felkaptam a fejem. A szemem azonnal elveszett szürke tekintetében. Megint az a már jól ismert érzés. Ugyanezt éreztem a parkban, mindig ezt érzem.
Kell nekem ez a pasi. Ma tuti megszerzem magamnak!
Elővettem a legkacérabb mosolyomat, mire Ő – mint általában minden áldozatom – visszamosolygott. Egy pillanatra megremegett a lábam attól a mosolytól, ennyire ,ég sosem akartam megszerezni senkit. Muszáj biztosra mennem, nem szoktam ilyet csinálni, de ezt most nem szabad elszúrnom!
Számára látszólag félénken lenéztem a pultra, majd ismét elmerültem szemeiben, közben enyhén beleharaptam alsóajkamba. Tekintete a számra siklott, majd látva a ”reakciómat” még szenvtelenebb vigyorra húzta száját. Nyert ügyem van!
Becserkészését Tony komoly hangja zavarta félbe.

- Máris kiviszem nektek Gerry.

Szóval Gerrynek hívják…
A férfi bólintott, majd visszaindult asztala felé. Kicsit csalódottan visszanézett rám, aztán folytatta útját hátra.

- Eszedbe ne jusson! – mondta Tony a fülembe suttogva.
- Mi?
- Jól hallottad Shona, Gerry a barátom, ne merj semmit csinálni vele. – mondta ellentmondást nem tűrően.
- De Én nem is akartam!
- Persze kisbogár! Éppen elégszer láttam már ezt a nézést, hogy tudjam.

Sajnos ezt nem tudom betartani Tony – gondoltam. Kellett neki megtiltania, eddig is piszkosul kellett,de ezután…
Gyorsan elkapom a mosdóban, és ennyi! Nem kell Tonynak tudnia róla, különben is, mi köze van hozzá?! És mi van, ha a barátja?!

- Shona! – hadonászott előttem Tony – Még egyszer elmondom, nem feküdhetsz le vele, mert ha megteszed, kirúglak! Tudod, hogy imádlak, de nem hagysz nekem mást.

Ajjaj…

9 megjegyzés:

  1. Feltűnt a színen Gerard is! :D xDD :D
    Haha :D Shona-t nagyon bírom! XD
    Imádom, te meg hülye vagy Szani! XDDD :D
    Tudod, miért! :D xD
    Tetszett ám!! :D Csak siess aztán a kövivel! :D
    puszii, Evelyned ^-^ ♥

    VálaszTörlés
  2. Mondd, hogy ez csak ízelítő, és már teszed is fel a folytatást!!!!!!!! Cuni, ezt nem csinálhatod velem, én megöllek, ha most napokat kell várnom!!!!!! Komolyan!
    Most nem tudom, hogy ez a rész rövidebb lett-e mint a többi, vagy csak én faltam ennyire, de ez NEKEM KEVÉÉÉÉÉÉSSSS!!!! Akarom a folytatást! Most!
    Érdemben most hozzá sem tudok szólni, ég a szemem, szerintem tényleg felment a vérnyomásom! XDXDXD Az azért remélem kiderül ebből az összevisszaságból, hogy NAGGGGGYYYYOOOONNNN TETSZIK! Nem smúzból, komolyból!
    Ez a nő egy állat! A szó legnemesebb értelmében! Fúúúúú, Cuni fogok írni normális kommentet is, de ahhoz kicsit le kell higgadnom! Asszem egy cigi talán segít! Mindjárt jövök! XDXDXD

    Köszi Bogyó még egyszer!!!!! Na, mindjárt folytatom!!!!! (már persze, ha nem haragszol meg érte, hogy kettőt is komizok! ;PPPPPPPPP)

    VálaszTörlés
  3. No lám akkor nem Gerry volt a parkos fiú :)Ennek örülök és annak is, hogy Shonát ennyire tűzbehozta... Kíváncsi vagyok mit fog lépni a lány, most hogy megtíltotta neki a főnöke, hogy kikezdjen vele. Csak rugatja ki magát... egy gyors menet miatt.
    Na szóval várom a folytit. Addig is jó írást a továbbiakban.

    Ui. Tudom, hogy mit ígértem, de őszintén... teszek rá. Remélem te is így gondolod :) Nem ér az egész annyit!
    Puszi. Elena

    VálaszTörlés
  4. Na, talán most sikerül érdemben is hozzászólnom! XDXD
    (csak mondom, hogy cigi után még muszáj voltam ki- és bepakolni a mosogatógépet, mert még mindig annyira fel voltam spannolva. És ha őszinte akarok lenni, most is az adrenalin hajt még kicsit, azt hiszem! XDXD)
    Szóval! Nem érdekel, hogy nem hiszed el, akkor is leírom, hogy igenis nagyon szemléletesen írsz! Folyamatosan látom magam előtt amit olvasok! A lakást, Shona unott fejét, aztán az utcát, itt Shona önelégült pofáját és cinikus reakcióját, aztán a bárt, Tony-t, a vendégeket, a nyüzsgést, és aztán Gerry-t és Alan Siegelt (én legalábbis úgy képzeltem, hogy ő a másik pasi, sokat lógnak együtt), a három pinát meg el tudom képzelni... XDXDXD És utána azt a szemkontaktot is... És Tony morcogását is! XDXDXD És Gerry csalódott pofáját is! XDXDXD
    És hidd el nekem, hogy ezt nem tudja minden fikszerző!!! Annyira szerintem már kell, hogy ismerj, hogy tudd, hogy ha nem lennék teljesen elragadtatva, akkor nem így írnék. Remélem sikerül átültetnem írásba azt a hangulatot, amit most neked köszönhetek! És akkor még egyszer köszi Bogyó! :)
    Tony reakcióját nem tudom pontosan hogy értelmezzem: egyrészt - és mondjuk ez érezhető is rajta XD - tudnia kell, hogy ennek a nőnek ő hiába beszél..., másrészt a cimbijét is csak kell, hogy ismerje annyira, hogy hmm... hogy is mondjam csak... hát legalábbis nem biztos, hogy olyan nagyon kell féltenie egy Shona ígérte kalandtól...;))) Arra gondoltam, hogy esetleg úgy gondolja, hogy rá nem tenne jó benyomást, ha kiderülne, hogy ilyen veszett alkalmazottja van? De hát Tony! Ennek a szegény nőnek gyakorlatilag jelen állás szerint ennyivel van ennyi! Hát miért fáj az neked, ha időnként feldobja magát... valakivel? XDXD Egyébként meg az elégedett alkalmazott a jó alkalmazott, jó kapitalistaként ezt illene tudnod! XDXD
    Nagyon kíváncsi vagyok, hogy bebuknak-e Tony előtt!!!! Simán el tudom képzelni, hogy be hát! XD Mert az kizárt, hogy Shona gazdasági megfontolásból kihagyjon egy ilyen ezer karátos numerát! XDXDXD Már csak az a kérdés tehát, hogy simán lezavarja-e, vagy lesz bonyodalom... Bár, azt hiszem sejtem a választ... És ŐSZINTÉN REMÉLEM, HOGY NAGYON GYORSAN KIDERÜL, HOGY JÓL SEJTEM-E!!!! AJÁNLOM, HOGY GYORSAN DERÜLJÖN KI! ÉS EZT NYUGODTAN VEDD FENYEGETÉSNEK! XDXDXDXD
    Komolyra fordítva, holnap este elpályázok a nyaralóba, és nem lesz netem vasárnapig!!!!!! Talán pénteken bejövök, de még esz sem biztos!
    Szóval Cuni, ha kell, letérdelek a gép elé és úgy könyörgök, hogy legkésőbb holnap kora délutánig írd meg a következőt! Utána vasárnapig békén hagylak esküszöm! (Azért, ha nem bírsz magaddal, és addig is írsz, nem haraplak meg érte! XDXD)
    Áh, teljesen kész vagyok, hogy nem tudom folytatni! :( :( :( Tényleg! Komolyan!
    Nem lehetne esetleg, hogy már estére legyen új? Hm?

    VálaszTörlés
  5. Elírtam: mármint, hogy Gerryre nem tenne jó benyomást az, hogy a haverjának ilyen veszett alkalmazottja van. :)

    VálaszTörlés
  6. Szani XDXDXDXD

    Shona baba nagyon bejön XDXD
    Az agymenése..B+ nagyon jó XDXD
    De ha összeakadnak, most szegény csaj munkanélküli lesz? XD Ezt hogy csinálod meg? XD Nah nah nah?? XD
    Pussz babám!! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Egyre jobban tetszik a történet. És végre felbukkant a pasi, akit már nagyon vártunk. Na most mit lép Shona, megkockáztatja a kirúgást. Én a helyében...Kíváncsian várom a folytatást. Puszi

    VálaszTörlés
  8. Upszi! :) Csatlakoznék bori barátnőmhoz, teljesen egyetértek minden szavával! És én is röv9idnek éreztem, úgyhogy a könyörgéshez is csatlakozok! :)))) Itt abbahagyni... Szadista vagy! :))))))Remélem gyorsan frissítesz!
    Puszka:
    Vali

    VálaszTörlés
  9. Hali :)
    Basszus benéztem és ittragadtam!! xDD nagyon jó sztori! Mikor lesz friss?? igaz kicsit rövid de érdekes és hogy Jennifer A. Shona! Imádom egyik kedvnec szinésznőm!! :))) Eltaláltad rendesen! Vajon elkapja Gerryt?......hát remélem bár akkor ugrik a melóó!! Várom a kövit!! cuppancs

    VálaszTörlés